• Polder casino
  • No bonus casino
  • Klaver casino

Klantenservice

Als je bij een webshop online wat besteld wil je uiteraard altijd kunnen beschikken over een goede klantenservice. Niet alleen als er wat mis gaat, maar ook als je vragen hebt over een bepaald product. In deze zin zou je een online casino ook als een soortement van winkel kunnen zien. De casinospellen zijn het product en ook daarover zou je vragen kunnen hebben. Om jou van dienst te zijn over de spellen en uiteraard ook bij eventuele problemen heeft het casino daarom een klantenservice ingericht, die bovendien altijd op verschillende manieren te bereiken is. Hieronder per contactmogelijkheid een korte uitleg.

Contact per e-mail

Eén van de meest gebruikte contactmogelijkheden voor de zakenwereld is natuurlijk e-mail. Ook als je bij een online casino terecht bent gekomen en je hebt vragen zal je per e-mail op een duidelijke manier geholpen kunnen worden. Hoe je het casino per mail kunt bereiken kan per aanbieder nogal eens verschillende. Zo zal bij het ene casino los een e-mailadres op de contactpagina zijn weergegeven en kun je bij de ander een waar contactformulier invullen om je vragen voor te leggen. Hoe je het ook went of keert, je zal een bericht op moeten stellen met daarin jouw vraag geformuleerd en deze middels een verzendbutton aan de klantenservice van het casino aanbieden. De meeste casino’s geven daarbij aan dat je vraag ontvangen is en zij hun uiterste best doen om deze binnen 24 uur te beantwoorden. Gelukkig hebben wij op dit gebied positieve ervaringen en worden vragen in de meeste geval al binnen een paar uurtjes van een antwoord voorzien.

Gebruik maken van de live chat

De meest populaire manier van contact met de online casino klantenservice is door gebruik te maken van de live chat. Was je vroeger bekend met MSN of nu met de chat van Skype? Dit werkt eigenlijk ongeveer op dezelfde manier. Op de website van een online casino zal je doorgaans een button met live chat zien. Daarbij staan doorgaans de openingstijden weergegeven en zal er een button zijn die aangeeft of de live chat online beschikbaar is of niet. Als de live chat geopend is kun je erop klikken en zal er een klein formuliertje worden geopend. Je kunt daarbij een naam opgeven en een chat starten. Als je een live chatsessie start wordt je door de chatsoftware direct verbonden met een beschikbare medewerker. Vaak komt er een standaard zin om je welkom te heten, maar ook direct een persoonlijk getypt bericht is een optie. Zodra je verbonden bent kun je al via de live chat je vraag voorleggen en wachten tot je daar een antwoord op krijgt. Heb je meerdere vragen? Geen probleem. Al jou vragen worden beantwoord totdat jij besluit dat de chatsessie tot een einde zal moeten komen.

Bellen met een medewerker

Wanneer je bij de casino klantenservice gebruik maakt van de mogelijkheid om te chatten zal je uiteraard altijd direct met een medewerker kunnen spreken. Een andere optie die je hebt om direct je vragen aan een klantenservice medewerker van het online casino voor te leggen is door te bellen. Om goed bereikbaar te zijn heeft een online casino eigenlijk altijd wel een speciaal telefoonnummer waar zij op te bereiken zijn. Het kan zijn dat je kosteloos contact op kunt nemen of moet bellen tegen lokale tarieven. Anderzijds zijn er natuurlijk heel wat casino’s met licenties in het buitenland die ook daar hun klantenservice gevestigd hebben. In dat geval kan het een internationaal gesprek worden is gebruik maken van de live chat of het mailen wellicht een betere optie.

Meest gestelde casino vragen

Een optie die heel vaak vergeten wordt maar wel aanwezig is bij een casino is de FAQ. Dit is een lijst met daarin de meest gestelde vragen geformuleerd. Als je dus een standaard vraag hebt, die vast wel eens door iemand anders gesteld is, kun je deze meestal wel tussen de meeste gestelde casinovragen vinden. Staat jouw vraag er niet tussen? Dan kun je immers altijd nog contact opnemen door één van bovenstaand beschreven contactmogelijkheden te gebruiken. De FAQ staat meestal bij online casino’s aangegeven tussen alle opties van contact op een speciale supportpagina, maar ook kan het voorkomen dat er geheel speciaal een FAQ page voor is ingericht.